Barion Pixel

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni webáruházunknak, figyelmesen olvasd el Vásárlási és Szolgáltatási Feltételeinket.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdéseid esetén Ügyfélszolgálatunk rendelkezésedre áll!

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a VIA-SPEED Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.
A Szolgáltató a termék megrendelésében kizárólag, mint közvetítő kereskedő vesz részt, kizárólag közvetítő szerepet tölt be. Szerződő felek között a szerződés a weboldalon található termékekre vonatkozóan ráutaló magatartással, megrendeléssel jön létre.

A Partner Webáruházában történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.

1.2. A VIA-SPEED Kft. Webáruházában történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Webáruházban szereplő termékekkel nem, vagy nem minden esetben rendelkezik, közvetítői kereskedelmi minőségben van jelen. A Webáruházban megjelenő termékeket és hirdetéseket a Forgalmazó megbízásából a Szolgáltató jelenteti meg és kezeli.

1.3. Raktárkészlettel kizárólag a forgalmazó rendelkezik. A Forgalmazó a megrendelt terméket a Szolgáltató részére szállíttatja. A Szolgáltató a terméket postázza a termékleírásban szereplő szállítási feltételekkel. A szolgáltató a termék megrendelésétől a termék feladásáig szolgáltat.

Az ÁSZF tartalma:

Üzemeltető

Vásárlás

Regisztráció

Fizetési módok

Házhozszállítás és személyes átvétel

Reklamáció, Garancia

Elállás joga, Vonatkozó jogszabályok

Kellékszavatosság, Termékszavatosság, Jótállás

Adatvédelem, Adatkezelés

Felelősség kizárása

Ügyfélszolgálat

Tárhely

Termékképek, termékleírások

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.  A weboldalon szereplő képen látható, illetve az üzletben és raktáron lévő termék esetében színbeli eltérés előfordulhat.

Termék árak

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.  Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

 

Üzemeltető

A www.blondhair.hu online áruházat a VIA-SPEED Kft. üzemelteti (továbbiakban: “Üzemeltető”).
Az Üzemeltető cégneve: VIA-SPEED Kft.
Az Üzemeltető székhelye: 1224 Budapest, Diósdi u. 236113/1 hrsz.

Adószám: 13763329243
A cég cégjegyzékszáma és a nyilvántartását vezető bíróság: 01 09 871969

A szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus ügyfélszolgálat: info@blondhair.hu
Telefonos elérhetőség: +36 20 500 6676, hétköznap 10-18 óráig.
Kapcsolattartó: Szabó Nikolett
Termékkínálat: fodrászkellékek, kozmetikai termékek, egyéb szépségápolási termékek

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, tehát tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót.

 

Tárhelyszolgáltató adatai:

Üzemeltető: Netmask Interactive Kft.
Székhely: 1131 Budapest, Nővér u. 110
E-mail cím info@netmask.hu

Telefonszám: +36 1 646 4921

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésedre állunk!

 

Vásárlás

Az oldalon történő vásárlás, egy szerződés, mely az Üzemeltető és a Vásárló, Felhasználó között jött létre.
Az egyes termékek mellett feltüntetett árak bruttó összegek, melyek a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A megrendelés elküldése előtt bármikor megváltoztathatod, ellenőrizheted a kosarad tartalmát a “Kosár” panelben található megfelelő linkre kattintva. Tedd a megvásárolni kívánt tételeket a kosaradba, majd kattints a „Megrendelés” gombra. A megrendelés négy lépésből áll.

Rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített szállítási címet és fizetési módot, és összegzi az általad kiválasztott termékeket. Egy kattintással elfogadhatod vagy módosíthatod a megrendelés adatait, a szállítás módját, helyét, és fizetési módját. Ha mindent rendben találsz, és a vásárlási feltételeket is elfogadod, akkor nincs más dolgod, mint a „Megrendelés” gombra kattintani. Ezzel tudod jóváhagyni a megrendelést és elküldeni nekünk.

 

 

 

A Megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 18.00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Megrendelésedről rendszerünk automatikus e-mail visszaigazolást küld, mely tartalmazza a rendelésed minden paraméterét. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelés lemondására az info@blondhair.hu e-mail címen van lehetőség.

Regisztráció

A böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez nem szükséges a regisztráció. Bármilyen áru megrendelése előtt azonban regisztrálnod kell a rendszerben. A regisztrációkor meg kell adnod a neved, a kívánt szállítási címet, e-mail címedet és telefonszámodat. Ezen adatok megadása a rendelés teljesítésének előfeltétele. Az adatok helyességét bármikor ellenőrizheted és módosíthatod, törölheted jóváhagyás előtt. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. Személyes adataid megadása után a rendszer visszajelzést küld az általad megadott e-mail címre, melyben megismételjük a regisztrációkor megadott adataidat. Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.

A www.blondhair.hu az általad megadott információkat a vonatkozó adatvédelmi törvény betartásával, kizárólag írásbeli információ küldéséhez, a rendelési folyamat megkönnyítéséhez, valamint probléma esetén a kapcsolatfelvételhez használja.

Fizetési módok

Bankkártyás fizetésre van lehetőség a webshopon. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A fizetési módot a megrendeléskor választhatod meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Készpénzes fizetésre lehetőséged van utánvét formájában. Ekkor a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét vagy csomagponton. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Rendelésedet kifizetheted készpénzben és átveheted az általad kiválasztott üzletünkben.

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére.

Bővebben alább (lsd. Házhozszállítás és Személyes átvétel).

Házhozszállítás és Személyes átvétel

A megrendelt terméket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.

Jelenleg külföldre történő szállítást nem áll módunkban teljesíteni.

A szállítást az GLS futárszolgálat végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.

 

Szállítási díjak: (Magyarország határain belül egységes díjszabással)

 

Megrendelt termékek Bruttó végösszege: 1500 Ft szállítási díj fizetendő, utánvétes fizetésnél extra kezelési költség számolandó.

 

A szállítási költséget a regisztrált rendelési összeg alapján automatikusan kalkulálja rendszer, és ezzel együtt, a fizetendő díjat is jelzi a rendelés végén a kasszában.
Az így kalkulált vásárlási végösszeg fizetendő, amely összeg együttesen tartalmazza az áru értékét és a szállítási díjat.

 

Kivétel:

10kg feletti megrendelés esetén felvesszük a Megrendelővel a kapcsolatot, mert ez esetben a fenti leírásban megadott szállítási díjak nem érvényesek. Ez esetben a csomag jellegétől függően egyedi szállítási díjat szabunk meg, melyet e-mailben vagy telefonon egyeztetünk a Vásárlóval.

 

Lehetőséged van személyes átvételre is, így a rendelésed során feltüntetett üzletünket kiválaszthatod. Amint a rendelésed átvehető lesz, e-mailben értesítést küldünk.

Üzleteink, ahol a megrendelt termékeket átveheted munkanapokon:

 

Cím: 1124 Budapest, Lejtő út 17/A

Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig 10:00 – 19:00

 

FONTOS! Amennyiben a személyes átvételt választod, kérjük, hogy az üzletben történő átvétel során jelezd nekünk a megrendelésed számát, illetve azt, hogy milyen néven adtad le a megrendelést.
Ennek legegyszerűbb módja az, amennyiben lehetőséged van erre, hogy a viszont e-mailben kapott Vásárlási megbízást kinyomtatod, és azt bemutatod az üzletben, de ez természetesen nem kötelező.
Az Webáruházban megrendelt és személyesen átvenni kívánt termékek ellenértékét készpénzes fizetéssel tudod egyenlíteni.

Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a megrendelt termékeket maximum 5 munkanapig áll módunkban félretenni Neked. Amennyiben a termék átvétele a jelzett időn belül nem történik meg, sajnos nem tudjuk garantálni a későbbi átvételt. Természetesen kivételt képez, ha írásban vagy telefonon jelzed, hogy az átvétel egy későbbi időpontban lenne számodra megfelelő!

Hétvégén alapesetben nem szállítunk, amennyiben hétvégén szeretnéd megkapni a csomagot, kérjük, jelezd a megrendelés során a megjegyzés rovatban.

A kiszállítást alapesetben 5 munkanapon belül vállaljuk.

Amennyiben a megrendelt áru raktáron van, abban az esetben 2-3 munkanapon belül postázzuk, így a termék várhatóan 3-5 munkanapon belül megérkezik hozzád.

Ha a megrendelt termék éppen nincsen raktáron, akkor annak a beszerzési folyamata néhány napot igénybevehet, így a házhozszállítás ideje is növekedhet. Amennyiben erre kell számítanod, akkor erről értesíteni fogunk telefonon, vagy az általad megadott e-mail címen.

 

Reklamáció, Garancia

A vásárolt termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén a futár a kifogásolt terméket visszaszállítja, feltéve, ha a reklamáció már az átadásnál megtörtént. Jogos reklamáció esetén cégünk felveszi Veled a kapcsolatot egy új szállítási időpont egyeztetése végett. Az új szállítás költsége ebben az esetben természetesen cégünket terheli. Ha bármiféle kérdésed, észrevételed vagy problémád lenne cégünk működésével, a forgalmazott termékekkel kapcsolatban, kérjük, oszd meg velünk. Fordulj hozzánk bizalommal a honlapon az „Elérhetőségek” menüpontban jelzett elérhetőségek bármelyikén.

 

Elállás joga:

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

  1. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
    2. Kézhezvételi időpont a személyes átvétel esetében a rendelés személyes átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek a számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.
    3. A sértetlen terméket saját költségén küldje vissza az Üzemeltető címére, és 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.
    4. A visszatérítés érvényes a kiszállítási költségre is.
    5. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
    6. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen Üzemeltető részére visszajuttatni, az Üzemeltető nem vállalja a termék visszavásárlását. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

 

Nem gyakorolható az elállási jog az alábbi estekben:

  1. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
    2. A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
    3. Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
    4. Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
    5. Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
    6. Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
    7. Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
    8. Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
    9. Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
    10. Hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
    11. Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
    12. Lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
    13. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Üzemeltetőt a jelen Általános Szerződési Feltételekben található elérhetőségeken.

Felhasználó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Üzemeltető részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Üzemeltető címén leadni. Felhasználó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó részére.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:

Postai cím: 1124 Budapest, Lejtő út 17/A Blond Hair Szalon

Email cím: info@blondhair.hu

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a VIA-SPEED Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.

A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát;

Amennyiben lehetséges kérjük, hogy a terméket a meglévő eredeti számlával, vagy annak másolatával együtt küldje vissza, így segítve munkánkat.

Vonatkozó jogszabályok: Kivonat a 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletből

  1. § (1) Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási vagy felmondási jogát a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén aa) a terméknek, ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától; b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. (3) A (2) bekezdés a) pontjában foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e §-ban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
    A törvény további részletei megtekintése az alábbi linkre kattintva:
    45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

További jogszabályok:

  1. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
    1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
    2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről

 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

  1. Kellékszavatosság

Ön a VIA-SPEED Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló a VIA-SPEED Kft. vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek.

Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a VIA-SPEED Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

  1. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Jótállás

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség. Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a VIA-SPEED Kft. köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen vagy levélben, e-mailben.

 Adatvédelem, Adatkezelés

Lásd adatkezelési tájékoztató a weboldalon

Felelősség kizárása

A honlap tartalma bármikor bővülhet, kiegészülhet és frissülhet. Bár az Üzemeltető mindent megtesz a pontos és aktuális információk közlése érdekében, nem vállal felelősséget a honlap tartalmának pontosságáért és aktualitásáért, nem tartozik felelősséggel a hibákért, hiányosságokért és a közölt információk esetleges elavultságáért, továbbá nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos, zavartalan és hibamentes lesz. Üzemeltető továbbá kifejezetten kizárja a felelősséget a számítógéppel és egyéb eszközökkel kapcsolatban felmerülő, a hozzáférés, a honlap használata vagy letöltés során bekövetkezett káreseményekért. Ide vonatkoznak az Üzemeltetőn kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibák és ezek következményei is.

Az Üzemeltető továbbá semmiféle, Felhasználó számára a szolgáltatás igénybevételéből eredő anyagi vagy erkölcsi kárért nem vonható felelősségre.

FIGYELEM!

A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Továbbá némely hajápolási gép, eszközök tekintetében a weboldalon szereplő képen látható, illetve az üzletben és raktáron lévő termék esetében színbeli eltérés előfordulhat.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Ügyfélszolgálat

Amennyiben a weboldal használata során problémád vagy kérdésed merül fel, az Ügyfélszolgálaton keresztül e-mailben (info@blondhair.hu), vagy telefonon +36 20 500 6676) veheted fel a kapcsolatot a weboldal Üzemeltetőivel.